niedziela, 26 października 2014

#1 - Witajcie.

Stwierdziłam, że miło będzie na początku się przywitać.

Więc witam.

Zapraszam do śledzenia wpisów z recenzjami i dzielenia się opiniami.

Jeżeli chodzi o konkretne treści - najczęściej będą tu recenzje obejrzanych przez mnie filmów. Krytykiem nie jestem, a nawet daleko mi do humanisty (studiuję na politechnice). Możecie się więc spodziewać prostych, konkretnych recenzji. Z książek najczęściej czytam fantastykę, ale staram się urozmaicać swoje literackie horyzonty. Inne strony kultury też mogą się tu pojawić.

Mam nadzieję, że blog pomoże mi się rozwinąć. Dzięki czytelnikom/innym blogerom poznać inne aspekty kultury, które mnie zainteresują.

Filmwebem się chyba nie podzielę, bo jak patrzę na moje oceny filmów sprzed dwóch lat to się tarzam ze śmiechu. 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szukaj w tym blogu

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka