sobota, 1 listopada 2014

#4 - Oczekiwane I

   Moim małym fetyszem jest oglądanie zwiastunów. Uwielbiam to robić, średnio raz w tygodniu przeglądam przeróżne portale, żeby coś nowego zobaczyć. Od razu decyduje czy dana pozycja wyląduje na mojej filmwebowej liście "do zobaczenia". Wraz z początkiem miesiąca wrzucam tutaj kilka ciekawiących mnie propozycji.

1. Into The Woods

Ostatnia notka zahaczała o postać Roba Marshalla (reżyser Nine), który znowu wziął na siebie ciekawy projekt. Masa gwiazd, bajkowa fabuła, ciekawe stroje, klimatyczne kolory - to jakby film zrobiony pode mnie. Bajki pochłaniam masowo, więc pozycja obowiązkowa!


2. Inherent Vice 

Scenariusze P.T. Andersona zawsze do mnie przemawiały, podejrzewam więc, że tutaj będzie podobnie. Sami przyjemni aktorzy do tego. Co tu dużo mówić, zwiastun jest po prostu dobry.


3. Big Eyes

Nieważne czy Tim Burton robi gorsze czy lepsze filmy - moim zdaniem zawsze warto je zobaczyć. Ten wygląda mało "burtonowsko", ale zapowiada się dobrze. Amy Adams coraz bardziej mnie przekonuje, do tego Christopher <3


4. Laggies


Zapowiada się dobra komedia romantyczna na wieczór z chłopakiem. A jak okaże się słaba, to zawsze można popatrzeć na Keirę.


5. Birdman


To jest po prostu mocne. Nie jestem pewna czego się spodziewać. Dlatego zobaczę na pewno!


Czekacie na któryś z nich?

1 komentarz :

  1. "Inherent Vice" i "Birdman". Ten pierwszy jako adaptacja prozy Pynchona, a drugi jako comeback Michaela Keatona. Oba koniecznie do zobaczenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka