niedziela, 13 września 2015

#37 - Celebrity Book TAG

Dziś będzie krótko i na temat. Mój czas pochłaniają przygotowania do długo wyczekiwanych wakacji (Włochy - nadchodzę!). Wyjeżdżam w środę i postów pewnie nie będzie przez jakieś dwa tygodnie. Chyba że uda mi się uszczknąć trochę czasu między wycieczkami ;) 

Do tego tagu dostałam nominację od rude recenzuje i od fabryki dygresji za co bardzo dziękuję ;) Zaczynamy!

EMMA WATSON
książka z piękną, kick-assową bohaterką


Tytułowa bohaterka "Toy Wars" Andrzeja Ziemniańskiego

RYAN GOSLING
książka z najgorętszym męskim bohaterem

Daimon Frey z książki "Siewca Wiatru" Maii Lidii Kossakowskiej

BRANGELINA
ulubiona para literacka

Tristan i Izolda z ksiązki "Dzieje Tristana i Izoldy" Josepha Bediera

SHAILENE WOODLEY
niedawno odkryty autor, którego pokochałaś

Brandon Sanderson!

JOSH HUTCHERSON
ulubiona krótka książka

"Otello" Williama Shakespeare'a

DWAYNE JOHNSON
ulubiona gruba książka

"Słowa Światłości" Brandon Sanderson

LEONARDO DICAPRIO
książka z najbardziej przykrą śmiercią

"Gwiazd naszych wina" John Green

KRISTEN STEWART
najnudniejsza książka

"Bogini Oceanu" P. C. Cast

IAN SOMEHALDER
najbardziej przesłodzona książka

nie czytam wielu typowo słodkich książek, więc "Eleonora i Park" Rainbow Rowell

JENNIFER LAWRENCE
idealna książka lub seria

"Harry Potter" J.K. Rowling

Jeżeli ktoś jeszcze nie wykonywał tego tagu - serdecznie zapraszam. Ja dziś odpuszczam sobie nominacje, bo wiem że wielu z Was ma tę zabawę za sobą.
Miłego końca weekendu życzę :)

22 komentarze :

  1. Jak ja lubię tagi <3 No i wybrałaś świetne gify :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Achaję Ziemiańskiego a nie znam Toy Wars....do nadrobienia i za Sandersona muszę wreszcie się zabrać.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toy Wars nie powaliło na łopatki, ale to brutalna, wciagająca lektura :)

      Usuń
  3. No cóż, nie powiem, by obecność HP mnie specjalnie zdziwiła... :D Muszę koniecznie przeczytać "Eleonorę i Parka" oraz "Siewcę wiatru". Przede mną jest też zresztą "Otello", nie mam właściwie pojęcia, czemu do tej pory tego nie przeczytałam.
    Życzę udanego wyjazdu! <3
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham całą serię "Harrego Pottera" <3 Ostatnio się właśnie zastanawiałam czy nie skusić się na coś Brandona Sandersona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie skuś się na Sandersona. Najlepiej na "Drogę królów" - to właśnie w niej się tak zakochałam!

      Usuń
  5. Zgadzanm się co do Dicaprio. Tyle czasu przeżywałam zakończenia GNW.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do ostatniej kategorii to zgadzam się w 200%! Harry Potter to seria idealna, niestety teraz Rowling ciężko napisać cokolwiek co byłoby chociaż w połowie tak dobre, pomimo tego, że Trafny Wybór i kryminały z Cormoranem, Strike'm czytało się przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam "Trafny wybór" w biblioteczce, ale jakoś wciąż nie mogę zacząć czytać. Coś mnie powstrzymuje - może właśnie ta miłość do Pottera?

      Usuń
  7. Z tym, że Harry Potter to seria idealna, zgadzam się w stu procentach! ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kiedyś na jakimś blogu spotkałam ten tag, muszę przyznać, że jest bardzo ciekawy! :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Harry Potter zawsze jest idealną serią <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Krótko, konkretnie i na temat - a i tak czytało się bardzo przyjemnie :D
    Chciałabym przeczytać 'Dzieje Tristana i Izoldy' - w dzieciństwie uwielbiałam animowaną bajkę o tych bohaterach ^^ A to ponoć nawet lektura szkolna.. I chyba nawet będę ją w tym roku omawiać O: :D

    Dołączam do grona obserwatorów, podoba mi się Twój blog, sposób pisania (a przynajmniej wnioskując po bardziej obszernych postach :D) i dobierane książki ^^
    LimoBooks :)


    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę szybko zrobić ten Tag bo jest świetny :)
    Czyja wiem w Eleonorze i Parku były poruszone dość poważne problemy i jak dla mnie ta książka nie była przeslodzona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego zaznaczyłam, że nie czytam zbyt wielu słodkich książek i w porównaniu z resztą najbardziej pasowała "Eleonora i Park". Przez te przesłodzone cytaty.

      Usuń
  12. Muszę szybko zrobić ten Tag bo jest świetny :)
    Czyja wiem w Eleonorze i Parku były poruszone dość poważne problemy i jak dla mnie ta książka nie była przeslodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krótkie i treściwe odpowiedzi :D TAG kiedyś robiłam u siebie i uważam, że jest świetny :) W moim odczuciu "Eleonora & Park" nie była przesłodzona, ale mogłam oczywiście inaczej odebrać tę książkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego pod Iana podpięło się "najbardziej przesłodzoną książkę"? Przecież to bóg seksowności, a nie jakiś tam cukierkowy szczeniak .. No ale...

    Tristan i Izolda faktycznie byli świetną parą. Trzymałam za nich kciuki do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że zdecydowałaś się na zrobienie tego tagu, bardzo ładnie Ci to wyszło :D a te gify świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie książka z najbardziej przykrą śmiercią to "Bez mojej zgody" Jodi Picoult ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zostałam nominowana do tego Tagu, ale nasze odpowiedzi niestety w większości nie będą się pokrywać, a może i stety? :D Swoją drogą na tym gifie niemal Emmy nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka